خرید مجموعه تقویت حافظه
نوشته شده توسط : imc

مجموعه تقویت حافظه


خرید مجموعه تقویت حافظه


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی


1- با متد نوین به کار گرفته در این نوارها ( که باز ما آن را به سی دی cd تبدیل کردیم ) فقط بصورت صوتی قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقیقا ده برابر ) افزایش دهید . دیگر گرفتار تمرین بر روی کاغذ و یا مطالعه برای تقویت حافظه و تند خوانی نخواهید بود و فقط گوش کنید ( 100% صوتی دقیقا مثل سی دی های مکالمه زبان )

2- کارشناسانی که بر روی مغز انسان کار کرده اند معتقدند ضریب هوش با بالارفتن میزان حافظه افزایش می یابد . همچنین بررسی ها نشان داده یک انسان میتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه اش استفاده کند . این میزان در تیز هوشان حداکثر 9 درصد است . این سی دی در فقط سه هفته به شما می آموزد چگونه بصورت عملی این مقدار را به 50 درصد افزایش دهید .

3- برای همیشه قلم و کاغذ را فراموش کنید . یک کتاب پر از فرمول را روبرویتان قرار دهید . مغز شما به طور خودکار همه فرمولها را حفظ میکند و تا آخر عمر در حافظه شما باقی خواهد ماند . فراموشی را برای همیشه فراموش کنید . ( اینها بخشهایی از صحبتهای آقای نصرت است ) او همچنین یک مثال عملی میزند که شما در هفته سوم استفاده از این نوارها توانایی انجام آن را خواید داشت او می گوید : به درون یک سالن بروید که 100 نفر مهمان در آن سالن است . شما هیچکدام را نمی شناسید . از مهمانها بخواهید یکی یکی خود را به شما معرفی کنند . آنها هرکدام نام – فامیل و تلفن خود را فقط یک بار به شما خواهند گفت . شما بعد از این مهمانی در هر لحظه از عمر هرکدام از ایشان را ببینید نام – فامیل و تلفن او را به یاد خواهید آورد . شما همچنین میتوانید اسامی همه مهمانها با کلیه مشخصاتشان را به ترتیب معرفی کردن در هر زمان از عمرتان به خاطر بیاورید و بازگو کنید . این کارها واقعا پس از سه هفته گوش کردن به این نوارها عملی است . فقط گوش کردن به دو جلسه اول این آموزش تقویت حافظه شما را شگفت زده خواهد کرد . این روش هم میزان یادگیری و هم سرعت یادگیری شما را به طور شگفت انگیزی افزایش میدهد چون نه شخص شما بلکه مغز شما یاد میگیرد که چگونه همه چیز را بخاطر بسپارد . به همان سادگی که نفس میکشید .

فروشنده: مارکت نیک

قیمت: 4,200 تومان

درصد :5

خرید مجموعه تقویت حافظه



خرید AutoCad MEP 2012
خرید آموزش تایپ 10 انگشتی(اورجینال)
خرید رشته سوراخ دار انیکس تراش 12
خرید آموزش جامع ویندوز سون Windows 7 (اورجینال)




:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , تقویت , حافظه ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: